advertentie

Stroomopwaarts en VANAD Engage starten werkleertraject in klantcontact

Stroomopwaarts en VANAD Engage starten werkleertraject in klantcontact
Lenhard Los (CEO VANAD Engage) en Nicole van der Wekken (directeur Stroomopwaarts) ondertekenen de samenwerkingsovereenkomst in het callcenter

Schiedam - Stroomopwaarts start een nieuw werkleertraject waarbij minimaal 40 werkzoekenden uit Schiedam, Vlaardingen en Maassluis de mogelijkheid krijgen om binnen drie maanden een opleiding tot contactcenter medewerker te volgen en werkervaring op te doen.

Het project is opgezet vanuit de behoefte aan personeel in de klantcontactcentra. Met name bij de GGD’s, online retail bedrijven, de overheid en banken is de vraag hiernaar toegenomen.

In het werkleerbedrijf in Schiedam is een contactcenter opgezet om de deelnemers ‘on the job’ te trainen. De deelnemers ontvangen na het traject een erkend certificaat en hebben goede vooruitzichten op een baan. Voor dit project werkt Stroomopwaarts samen met VANAD Engage om de kandidaten op te leiden en te begeleiden.