advertentie
  • kunst en cultuur
  • Vlaardingen

Na promotiefilm lanceert Vlaardingen nu magazine om stad te promoten

Vlaardingen breidt zijn citymarketingactiviteiten uit met de lancering van een nieuw magazine, DOEN. Het citymarketingbureau dat opereert onder de naam VlaarDINGEN Doen presenteert dit tweejaarlijkse magazine als een gids voor de stad. Twee weken geleden brachten zij al een promotiefilm uit.

 

Na promotiefilm lanceert Vlaardingen nu magazine om stad te promoten
Foto: Twee
redactie

door redactie

dinsdag 20 augustus 2024 10:50

Citymarketeer Menno de Mol verwacht dat DOEN de nieuwe ‘go-to gids’ wordt voor zowel inwoners als bezoekers die Vlaardingen willen verkennen. "In Vlaardingen is altijd iets te doen," zegt De Mol. "De stad heeft een gevarieerd aanbod aan lokale activiteiten en bezienswaardigheden."

Op zondag 18 augustus werd het eerste exemplaar van het magazine overhandigd aan stadsdichter Jordy Dijkshoorn, die in het magazine te vinden is met een interview. DOEN magazine is gratis verkrijgbaar bij het infopunt en op andere willekeurige plekken in de stad.